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Support

We know, how important a middleware is for your daily operations of your business processes and interfaces. Our connectivity products are especially made for stability and reliability.

That´s why we offer a maintenance and support service for our solutions which is charged at 20% of the software license. As soon as you purchased the product, an annually charged support plan can be booked.

The support plan includes product updates (incl. feature enhancements) as well as e-mail support. Our initial reaction time on urgent calls is within 24 hours.

Helpcenter: http://support.whint.net


Wir wissen, welche Bedeutung eine Middleware für den täglichen Betrieb ihrer Prozesse und Schnittstellen hat. Inbesondere unsere Connectivity-Produkte sind auf Stabilität und Zuverlässigkeit ausgelegt.

Daher bieten wir für unsere Produkte einen Wartungs- und Support-Service i.H.v. 20% des Lizenz-Preises an. Sobald das Produkt erworben wurde, kann ein jährliches Support-Paket gebucht werden.

Darin enthalten sind sämtliche Produktaktualisierungen und -Erweiterungen, sowie E-Mail Support. Wir reagieren auf dringende Tickets innerhalb von 24 Stunden.

Helpcenter: http://support.whint.de